دل نوشته های من

دل نوشته و دست نوشته های من

دل نوشته های من

دل نوشته و دست نوشته های من

سنین رایحه

بحبک لو قریب منی ,, بحبک لو بعید عنی

اگر به من نزدیک باشی دوستت دارم ، اگر(حتی) از من دور باشی دوستت دارم

بحبک کل یوم اکتر

هر روز بیشتر دوستت دارم

حیبی انت ساحرنی حبیبی انتا آسرنی

ای عشقم تو من را جادو کرده ای ، ای عشقم تو من را اسیر خود کرده ای

جبیی وانتا مش جمبی معک قلبی یاروح قلبی

ای عشقم (اگر) کنارم نباشی قلبم با توست ای تمام وجود قلبم

سنین رایحه وسنین جایه بشوف احلامی بعنیه

سال های رفته و پیش رو ، رویاهایم را در چشمانم میبینم

وبحس الکون ضحک لیا ضحک لیا

و دارم حس میکنم که دنیا برای من خندید

ولا قبلک ولابعدک ولابقدر على بعدک

و نه پیش از تو و نه پس از تو

وقلبی یاغالی لیک وحدک

و دلم ای گرانبها برای تو تنهاست (برای خود خود توست)

غریبه حیاتی من غیرک

زندگیم بدون تو بی معنی و با من غریب است

غریبه عشان مالیش غیرک

اینگونه است چون جز تو را ندارم

اعیش فیها لمین غیرک لمین غیرک

در آن بجز برای تو برای چه کسی زندگی کنم ؟

تعالى قلبی مستنی تعالى حبیبی طمنی

بیا که قلبم انتظارت را میکشد ، بیا ای عشقم و من را به عشقت مطمئن کن

تعالى یاحبیب عمری فداک عمری

بیا ای عشق دوران زندگیم ، عمرم فدای تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد