دل نوشته های من

دل نوشته و دست نوشته های من

دل نوشته های من

دل نوشته و دست نوشته های من

مصدومـــــه (بیقول فى حقى)

بیـــقول فی حقـــی کلام کتـــر مـــش حلــــو لیـــه

چرا حرفهای ناخوشایند زیادی در حقم می زند؟

بیـــقــول مــــلیـــش لازمه ف حیاتو من النهارده

می گوید که از امروز دیگر نیازی به وجودش در زندگی من نیست

وعشــــان مهـــوش عــــارف یـــقول بـــغلط فــی ایــه

و چون نمی داند که گناهم چیست

بیــــقول تعـــب منـــــی عشــــــان

می گوید از من خشته شده است چون

مشـــــــــــاعـــــــری بـــارده

احساسات سردی دارم

بیـــقول فی حقـــی کلام کتـــر مـــش حلــــو لیـــه

بیـــقــول مــــلیـــش لازمه ف حیاتو من النهارده

لـــــو فیــّا عیـــــب مــــش عــــیــب یـــقــول للنـــاس علیــه

اگر من ایرادی دارم ، زشت نیست که به مردم بگوید

ویـــحاکی فیــــه .. مـــهو مـــش صغیـــر ع الکلام ده

و در موردش حرف بزند... در مورد این حرفها بچه نیست

مصدومه بجد ومش بنطق ولا عارفه ارد

واقعا ضربه خوردم و حرفی نمی زنم و نمی دانم چطور جواب بدم

مصدومه عشان شکلو فعینی بقى مش ولا بـــد

ضربه خوردم چون وجه ی او در نزد من دیگر پسندیده نیست

لـــــــو طـــول الوقـــت هنــــفضل نــــتـــکلم عــلى بعض

اگر ترجیح می دادیم که تمام وقت درمورد هم حرف بزنیم

ح نخلـــی ایـــه للغــــرب عشــــــان یحـــکو فیــه

چه لزومی داشت که دیگران را بذاریم در موردش حرف بزنن

ازای بیـــنسى عشـــــانو یــامـــا عــــملـــــت ایـــــه

چطور فراموش می کند و چه کارهایی که برایش انجام ندادم

بعـــد امّــا کـــل حـــاجه حلوة عـــرفـــها بیـــّا

بعد از اینکه چیزهای زیبایی در مورد من شناخت

معـــقـــول بـــقـیـت دلـــوقتی مـــــش حــــلوه ف عیــنــیــه

با عقل جور در می آید که اکنون دیگر در چشمانش زیبا به نظر نمی آیم

معـــقـــول کمـــان کـــل العـــبر طلـعــها فیّـــــا

با عقل جور در می آید که تمام عبرت ها را بر سر من بیاورد

بالخیــــــر انــــا مــــن یـــومــــی بــتــکــلم علیــــه

من از روز اول از او به نیکی یاد می کنم

وح یخســـر ایـــه

و چه ضرری می کند

لــــو بالخیـــــر اتـــکــلم علیّـــا

اگر در موردم به نیکی حرف بزند 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد